Klienditugi +
inglise keel
Õpi klienditööd ja inglise keelt professionaalsel tasemel ning saa ainulaadseks spetsialistiks!

Vene keeles + praktiline inglise keel erialaseks kasutamiseks
Otse-tunnid Zoomis õpetajaga, salvestused on järelvaadatavad
5 kuud, tunnid kaks korda nädalas, 1,5 tundi korraga
Programmid töötutele, töötavatele inimestele ja tööandjatele
Klienditoe spetsialist: roll ja võimalused
Kaasaegses globaalses äris mängib klienditoe spetsialist võtmerolli ettevõtte ja klientide vahelises suhtluses. See on professionaal, kes mitte ainult ei lahenda probleeme, vaid loob ka organisatsiooni positiivse kuvandi.
Inglise keele oskus on sellise spetsialisti jaoks kriitiline oskus. Inglise keel avab laiad karjäärivõimalused: alates tööst rahvusvahelistes ettevõtetes kuni kaugtööni välismaistes organisatsioonides.
Paljud tehnoloogia- ja kliendikesksed ettevõtted nõuavad vabalt valdamist inglise keeles, et tõhusalt suhelda klientidega eri riikidest.

Kellele sobib kursus
Kes soovivad arendada klienditoe oskusi ja saada tööturul konkurentsivõimeliseks
Kes soovivad oma taset tõsta, õppida uusi tehnikaid ja täiendada inglise keelt tööks
Kes soovivad parandada kliendisuhtlust ja laiendada oma äri rahvusvahelisele tasemele
Mida sa õpid
Õpid suhtluskanalite kasutamist, töötamist CRM-is ja piletisüsteemides
Õpid suhtluse käigus vajadusi tuvastama ja lahendusi pakkuma
Õpid hakkama saama kaebuste ja pretensioonidega nii vene kui inglise keeles
Kursuse üksikasjalik programm
- 162 akadeemilist tundi
Moodul 1. Professionaalne klienditugi
Moodul 2. Praktiline inglise keel klienditööks

Kursuse autor ja lektor
Alina Zhafiarova
- Müügijuht ja kliendiedu spetsialist
- Keeleõpetaja 10-aastase kogemusega
- Inglise keele C2 taseme sertifikaat

Korduma kippuvad küsimused
Küsimusi veel?
Kirjuta meile Telegramis
Meie meeskond vaatab su pöördumise kiiresti läbi ja vastab kõigile küsimustele