Mänguarendaja nullist
Täielik veebikursus mänguarendusest: ideest Unreal Engine 5 abil avaldamiseni

Õpe toimub vene keeles väikestes gruppides
Otse-Zoom-tunnid õpetajaga, salvestused on järelvaadatavad
6 kuud praktilist õpet kaks korda nädalas
Programmid töötutele, töötavatele inimestele ja tööandjatele
Avasta mänguarenduse maailm koos meiega
Ei tea, kust alustada teekonda mängutööstuses? Meie kursus katab kõik mänguarenduse aspektid – saad proovida erinevaid rolle:
- Tegelaskujude kunstnik
- 3D-modelleerija
- Mängudisainer
- Blueprints-programmeerija
- Visuaalefektide spetsialist (Niagara)
- Helidisainer
- UI/UX disainer
Kursuse jooksul töötad professionaalsete tööriistadega: Unreal Engine 5, Cinema 4D, Substance Painter, Figma, Audacity ja paljud teised.
Tulemuseks lood täisfunktsionaalse mängu mehhanismide, efektide, kasutajaliidese ja heliga ning mõistad, milline roll mänguarenduses sulle kõige rohkem sobib – saad alustada karjääri selles suunas.

Mida sa õpid
Õpid kasutama Unreal Engine 5, ühte populaarseimat mängumootorit
Lood 3D-mudeleid, tekstuure ja efekte mängude jaoks
Kirjutad mänguloogikat ilma koodita Blueprints abil
Muudad idee kontseptsiooniks ja dokumenteerid selle professionaalselt
Koostad mängu prototüübi ja esitled seda
Õpid tundma mängutööstuse toimimist ja sisenemise viise
Kursus, mis katab kõik
Sa ei õpi vaid ühte kitsast teemat – läbida saad kogu mängustuudio tööprotsessi:
Kontseptsiooni loomine
Modelleerimine ja tekstuurimine
Loogika programmeerimine
Visuaalsed efektid ja heli
Kasutajaliidese loomine
Iga etapp on seotud praktikaga ja tagasisidega – saad teadmisi kohe rakendada
Kursuse üksikasjalik programm
Läbid teekonna algajast inimeseni, kes suudab valmis mängu koostada ja seda tööintervjuul esitleda. Programmis on 15 praktilist moodulit:
- 375 akadeemilist tundi

Korduma kippuvad küsimused
Küsimusi?
Kirjuta meile Telegramis
Meie tiim vastab kiiresti